Værdier

Vores produkter skal ikke kun smage fantastisk, men vi vil også efterlade et positivt aftryk i verden. Det gør vi ved at holde fokus på nedenstående elementer:

Bæredygtighed
Det er et vidt begreb, men for os er det at skabe en virksomhed, der kan eksistere i mange år, mens vi hjælper så godt vi kan rundt om i verden. Vi har især fokus på SDG (Sustainable Development Goals) nr. 1, 2, 8 og 10.

Sult og fattigdom er et stort problem i store dele af verden. Ude i verden, hvor uddannelse, fornuftige arbejdsforhold og godt helbred på ingen måde er selvfølger, vil vi rigtig gerne bidrage til den økonomiske vækst i udviklingslandene. Det er én af grundene til, at vi udvikler produkter med frugter fra hele verden. Så kan vi være med til at skabe vækst og udvikling lige dér, hvor der er allermest brug for det.

Innovation
Vi kan bruge hele verden som vores legeplads hvad angår smag. Der findes så mange lækre frugter, urter, grøntsager og planter rundt om i verden, som vi ønsker så mange som muligt skal smage. De smager fantastisk og bidrager med en alsidig ernæringsprofil, så vi har gjort det til vores mission at udbrede disse råvarer. Vi kalder det "Taste the World".

Ernæring
Sundhed er individuelt, men for os er sundhed blandt andet at indtage mindre raffineret sukker. Derfor har vi valgt slet ikke at tilsætte raffineret sukker til vores produkter. Vi søder KUN med frugt eller kokossirup alt afhængigt at produkterne. Sødmeniveauet er også lavere, så vi gradvist vænner vores smagsløg til et lavere sødmeniveau.

Økologi
Økologi sikrer os så rene råvarer som muligt. Både for vores sundheds skyld men ikke mindst for miljøets skyld.